15% отстъпка на всички мебели с код EXPEDO15

Детски легла с разширение

Място за съхранение: ДА
Детско двуетажно легло SALDO + матраци
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-26 %
Детско двуетажно легло TEMA + матрак
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-28 %
  Наличност 6-8 седмици
2 950 лв 2 120 лв
Детско легло MELICHAR Domek + матраци
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-17 %
  В НАЛИЧНОСТ
1 750 лв 1 450 лв
Детско двуетажно легло ETAPA + матрак
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-28 %
  Наличност 6-8 седмици
2 690 лв 1 930 лв
Детско легло OLYMP + матрак + решетка БЕЗПЛАТНО
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-24 %
Детско двуетажно легло LEON 2
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-28 %
  В НАЛИЧНОСТ
2 150 лв 1 540 лв
Детско двуетажно легло AKTION 17 Plus
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-28 %
  В НАЛИЧНОСТ
2 230 лв 1 600 лв
Детско легло  SAGA
-29 %
  Наличност 6-8 седмици
1 400 лв 990 лв
Детско легло  LAMPOS
-29 %
  Наличност 6-8 седмици
1 530 лв 1 090 лв
Детско двуетажно легло MARLOT
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-31 %
  Наличност 6-8 седмици
1 960 лв 1 350 лв
Детско легло LAMPOS 2
-29 %
  Наличност 6-8 седмици
1 380 лв 980 лв
Легло с допълнително легло MELA
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-28 %
  Наличност 4-6 седмици
2 270 лв 1 640 лв

Често задавани въпроси

  1. Да. На сайта на онлайн магазин Expedo можете да разгледате богатия каталог  на Expedo с детски легла с разширение, както и на страницата на магазина във Facebook и Instagram.

  2. Не. При поръчка без регистрация са необходими само данни за фактуриране и адрес на доставка. При попълване на регистрационната форма всеки потребител трябва да предостави  точни и актуални лични данни.

  3. Плащането може да бъде по банков път или в брой при лично получаване на доставката, а също и на място във фирмения склад за стоки.

  4. Някои модели легла с разширение се предлагат в няколко различни цвята.

  5. Цените на детските легла с разширение са между 580 лв. и 960 лв.

  6.  

    Доставката на детско легло с разширение отнема 15-20 седмици.

  7. Гаранцията на детските легла с разширение е 24 месеца.

  8. След като направите поръчка ще получите автоматичен имейл за потвърждение на поръчката. След това с вас ще се свърже служител, който ще потвърди поръчката и параметрите на стоките.

  9. Всеки клиент може да редактира или изтрие своя клиентски профил чрез съобщение към [email protected]. Може да го направи и чрез заявка от регистрирания e-mail от клиентския профил.

    Ако доставката на поръчаното от вас детско легло се изпълнява от куриер или друга транспортна фирма, Expedo предоставя и Вашия телефонен номер с цел съгласуване на доставката.

  10. Онлайн магазинът предлага на клиентите си опция за връщане на стока до 45 дни. Ако откриете дефект на стока в гаранционен срок, трябва да направите снимка на стоката.

    Следващата стъпка е да попълните формуляр за връщане на продукт. Специалист по рекламациите прави оценка на неизправността и дефекта на стоката. Рекламациите се обработват  в срок от 14 дни.