15% отстъпка на всички мебели с код EXPEDO15

Високи легла

Тапицирано легло- boxspring SALMA + топер
Най-продавани
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-28 %
Тапицирано легло- boxspring MILON + топер
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-31 %
Тапицирано легло- boxspring  MINOR + топер
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-30 %
Тапицирано разтегателно легло TOMIO + горнище БЕЗПЛАТНО
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-33 %
Тапицирано разтегателно легло BRIGITE + топер БЕЗПЛАТНО
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-18 %
Тапицирано легло- boxspring MAGO + топер
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-28 %
Тапицирано разтегателно легло  REYNA
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-29 %
Тапицирано разтегателно легло с пружини GLORIA + топер БЕЗПЛАТНО
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-29 %

Често задавани въпроси

  1. Да. На сайта на онлайн магазин Expedo можете да разгледате богатия каталог  на Expedo с високи легла, както и на страницата на магазина във Facebook и Instagram.

  2. Не. При поръчка без регистрация са необходими само https://www.expedo.bg/spalnja/garderobi/. При попълване на регистрационната форма всеки потребител трябва да предостави  точни и актуални лични данни.

  3. Плащането може да бъде по банков път или в брой при получаване на доставката, а също и на място във фирмения склад за стоки. Плащането може да се извърши и по банков път при лично вземане.

  4. Високите легла се предлагат в  размери 90х200 см., 120х200 см., 140х200 см., 160х200 см. и  180х200 см.

  5. Цените на високите легла варират в диапазона от 240 лв. до 1300 лв.

  6. Ако е на склад, доставката на високо легло се осъществява в период от 10 дни след потвърждаване на поръчката. Периодът за доставка е ориентировъчен. 

    Доставката може да отнеме от 2 до 8 седмици след потвърждаване на поръчката. Онлайн магазин Expedo предлага на своите клиенти възможност за безплатна доставка в цяла България.

  7. Гаранцията за високи легла е 24 месеца. Всеки потребител  има право да направи рекламация. Потребителят има опцията да избере между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова.

  8. След като направите поръчка ще получите автоматичен имейл за потвърждение на поръчката. След това с вас ще се свърже служител, който ще потвърди поръчката и параметрите на стоките.

  9. Потребителят има право да откаже и да поиска да върне поръчаните и закупени от него стоки в срок от 14 дни след получаването им на склад или на адреса за доставка. Те трябва да са в запазена опаковка в нейната цялост, тоест опаковката на пратката може да бъде отваряна. Стоката трябва да е във вида, в който е получена заедно с  документацията.

  10. Онлайн магазинът предлага на клиентите си опция за връщане на стока до 14 дни. Ако откриете дефект на стока в гаранционен срок, трябва да направите снимка на стоката. 

    Следващата стъпка е да попълните формуляр за връщане на продукт. Специалист по рекламациите прави оценка на неизправността и дефекта на стоката. Рекламациите се обработват  в срок от 30 дни.