БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА и КАЧВАНЕ ДО ЕТАЖ на всичко за поръчки, направени от 10 до 21 април | Пазарувай СЕГА!

Холни гарнитури

Цвят: кафяво
Цвят: оранжевo
Място за съхранение: НЕ
Разтегалелен диван П-образен ALABAMA
Безплатно качване до етаж Най-продавани
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-20 %
Ъглов диван TAMIS
Ново Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-28 %
  Наличност 6-8 седмици
2 030 лв 1 470 лв
Диван CLOE 3
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-22 %
  В НАЛИЧНОСТ
770 лв 600 лв
Диван JERRY 2
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-24 %
  В НАЛИЧНОСТ
780 лв 590 лв
Pазтегателен диван AVEN
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-53 %
  В НАЛИЧНОСТ
680 лв 320 лв
Оферта - Ъглов разтегателен диван PALERMO
Безплатно качване до етаж Най-продавани
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-25 %
Диван CLOE 2
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-17 %
  В НАЛИЧНОСТ
630 лв 520 лв
Диван LARISA
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-50 %
  В НАЛИЧНОСТ
640 лв 320 лв
Ъглова холна гарнитура MELANA 2
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-55 %
  В НАЛИЧНОСТ
3 410 лв 1 550 лв
Диван LAVENTO III
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-26 %
  В НАЛИЧНОСТ
740 лв 550 лв
Диван JERRY 3
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-17 %
  В НАЛИЧНОСТ
760 лв 630 лв
Разтегалелен диван П-образен DARINA
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-24 %
Разтегателен диван ALMEDA
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-27 %
  Наличност 5-7 седмици
2 850 лв 2 090 лв
Диван CAPARICA
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-29 %
  Наличност 5-7 седмици
2 520 лв 1 800 лв
Ъглов диван TAINA + табуретка
Ново Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-29 %
  Наличност 6-8 седмици
1 670 лв 1 190 лв
Диван MEFIS
Ново Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-29 %
  Наличност 5-7 седмици
4 330 лв 3 090 лв
Диван GALAXYS 2
Ново Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-29 %
  Наличност 9-11 седмици
1 910 лв 1 360 лв

Често задавани въпроси

  1.  Можете да разгледате всички наши модели холни гарнитури на страниците на Expedo.bg.

     

  2. Не. По време на заявката за холни гарнитури попълвате кратка форма, в която вписвате имената си, адреса и начина на плащане. Щом приемем поръчката ви, ние ще ви изпратим имейл, след което ще ви потърсим, за да уточним детайлите и да потвърдим поръчката.

  3. Към момента Expedo оперира с начина на плащане на стоки и услуги:

     

    • Плащане чрез GoPay
    • Плащане в брой на шофьора

     

  4. Моделите холни гарнитури, които предлагаме са в разнообразна цветова гама, което ви позволява да изберете цвят, който ви допада най-много. Ако при прегледа на наличните цветови предложения не сте удовлетворени, свържете се с нас, за да получите информация в какви цветове на дамаските могат да бъдат изработени холните гарнитури.

  5.  Цените на моделите холни гарнитури, които предлагаме варират от 1000 до 2000 лв.

  6.  Сроковете, които са посочени на страниците на онлайн магазина са ориентировъчни. След като направите поръчката ще се свържем с вас, за да уточним индивидуален срок на вашата доставка.

  7. Всички модели холни гарнитури, които предлагаме са 2 години гаранция. Ако в рамките на този гаранционен срок мебелите дадат дефект, гаранционното обслужване покрива ремонт (ако е възможен), замяна или връщане на сумата (ако поправка не е възможна).

  8. Можете да ни потърсите на телефон: +359 879 323 522. Информация ще получите и ако ни изпратите запитване на Facebook страницата ни или ни пишете на имейл: [email protected]

  9. Можете да откажете поръчката си още преди да сте завършили покупката. Просто трябва да натиснете “х” в полето с поръчката и кошницата ви ще остане празна.


    Ако вече сте направили поръчка и тя е потвърдена, можете да я анулирате, ако се свържете с нас преди поръчката да “тръгнала” към вас. Ако сте получили доставката, можете да се откажете и да се възползвате от опцията “Връщане” в установените срокове.

  10. Ако установите, че сте получили дефектна гарнитура можете да предявите рекламация към нас. В рекламацията си трябва да приложите снимки и посочите дефекта на стоката, начините за удовлетворяване, точен адрес и да приложите документ за покупка.  Ако рекламацията ви е основателна и е предявена своевременно, то ние ще се постараем да я удовлетворим по желан за вас начин.