Искате съвет?

Пон - Пет 7:00-16:30

+359 32 571 201

Холни гарнитури

Цвят: кремаво
Холна гарнитура П - образна KALIPER
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-33 %
  В НАЛИЧНОСТ
2 450 лв 1 650 лв
Ъглова холна гарнитура BRANAS
-29 %
  В НАЛИЧНОСТ
1 420 лв 1 010 лв
Разтегателен диван в П-образна форма MOLISA
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-32 %
Ъглов разтегателен диван DUNCAN
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-23 %
  В НАЛИЧНОСТ
3 330 лв 2 580 лв
Ъглов разтегателен диван SPOKANE
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-34 %
  Наличност 2-3 седмици
1 910 лв 1 260 лв
Диван MASTRA
-28 %
  В НАЛИЧНОСТ
1 450 лв 1 050 лв
Ъглов диван SUN
-24 %
  Наличност 6-8 седмици
1 440 лв 1 090 лв
Ъглов разтегателен диван INDIANA
-18 %
  Наличност 2-3 седмици
1 230 лв 1 010 лв
Разтегалелен диван П-образен HOUSTON
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-31 %
  Наличност 6-8 седмици
1 820 лв 1 250 лв
Разтегателен тапициран диван BRISA
-24 %
  Наличност 6-8 седмици
1 460 лв 1 110 лв
Ъглова холна гарнитура  CARAS
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-29 %
  Наличност 5-7 седмици
5 000 лв 3 540 лв
Диван JELENA
Ново
-27 %
  Наличност 6-8 седмици
820 лв 600 лв
Ъглов диван LERI
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-32 %
  В НАЛИЧНОСТ
1 780 лв 1 210 лв
Диван SALUTE
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-24 %
  Наличност 5-7 седмици
2 350 лв 1 790 лв
Комплект за хол SALUTE
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-29 %
  Наличност 5-7 седмици
4 010 лв 2 840 лв
Ъглов разтегателен диван FOSIE
Най-продавани
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-33 %
  В НАЛИЧНОСТ
2 050 лв 1 370 лв
Разтегателен диван в П - образна форма PARKER
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-23 %
  Наличност 5-7 седмици
4 220 лв 3 270 лв
Разтегателен диван CLUSO
-27 %
  В НАЛИЧНОСТ
880 лв 640 лв
Разтегателен диван MOLISA
-32 %
  В НАЛИЧНОСТ
1 670 лв 1 130 лв
Ъглов разтегателен диван MOLISA
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-31 %
  В НАЛИЧНОСТ
1 890 лв 1 310 лв
Разтегателен диван в П-образна форма MOLISA 2
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-31 %
Диван AZAEL
-28 %
  В НАЛИЧНОСТ
1 490 лв 1 070 лв
Разтегателен диван в П-образна форма BRATZ
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-27 %
  Наличност 6-8 седмици
2 920 лв 2 140 лв

Често задавани въпроси

  1.  Можете да разгледате всички наши модели холни гарнитури на страниците на Expedo.bg.

     

  2. Не. По време на заявката за холни гарнитури попълвате кратка форма, в която вписвате имената си, адреса и начина на плащане. Щом приемем поръчката ви, ние ще ви изпратим имейл, след което ще ви потърсим, за да уточним детайлите и да потвърдим поръчката.

  3. Към момента Expedo оперира с начина на плащане на стоки и услуги:

     

    • Плащане чрез GoPay
    • Плащане в брой на шофьора

     

  4. Моделите холни гарнитури, които предлагаме са в разнообразна цветова гама, което ви позволява да изберете цвят, който ви допада най-много. Ако при прегледа на наличните цветови предложения не сте удовлетворени, свържете се с нас, за да получите информация в какви цветове на дамаските могат да бъдат изработени холните гарнитури.

  5.  Цените на моделите холни гарнитури, които предлагаме варират от 1000 до 2000 лв.

  6.  Сроковете, които са посочени на страниците на онлайн магазина са ориентировъчни. След като направите поръчката ще се свържем с вас, за да уточним индивидуален срок на вашата доставка.

  7. Всички модели холни гарнитури, които предлагаме са 2 години гаранция. Ако в рамките на този гаранционен срок мебелите дадат дефект, гаранционното обслужване покрива ремонт (ако е възможен), замяна или връщане на сумата (ако поправка не е възможна).

  8. Можете да ни потърсите на телефон: +359 879 323 522. Информация ще получите и ако ни изпратите запитване на Facebook страницата ни или ни пишете на имейл: [email protected]

  9. Можете да откажете поръчката си още преди да сте завършили покупката. Просто трябва да натиснете “х” в полето с поръчката и кошницата ви ще остане празна.


    Ако вече сте направили поръчка и тя е потвърдена, можете да я анулирате, ако се свържете с нас преди поръчката да “тръгнала” към вас. Ако сте получили доставката, можете да се откажете и да се възползвате от опцията “Връщане” в установените срокове.

  10. Ако установите, че сте получили дефектна гарнитура можете да предявите рекламация към нас. В рекламацията си трябва да приложите снимки и посочите дефекта на стоката, начините за удовлетворяване, точен адрес и да приложите документ за покупка.  Ако рекламацията ви е основателна и е предявена своевременно, то ние ще се постараем да я удовлетворим по желан за вас начин.