15% отстъпка на всички мебели с код EXPEDO15

Искате съвет?

Пон - Пет 7:00-16:30

+359 32 571 201

Холни гарнитури

Цвят: жълто
Цвят: оранжевo
Холна гарнитура П - образна KALIPER
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-32 %
  В НАЛИЧНОСТ
2 590 лв 1 750 лв
Ъглов разтегателен диван DUNCAN
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-23 %
  В НАЛИЧНОСТ
3 550 лв 2 750 лв
Ъглов разтегателен диван ALFA
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-24 %
  В НАЛИЧНОСТ
2 860 лв 2 160 лв
Ъглова холна гарнитура MELANA 2
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-30 %
  В НАЛИЧНОСТ
3 580 лв 2 500 лв
Разтегателен тапициран диван TYLDA
-29 %
  Наличност 5-7 седмици
1 190 лв 840 лв
Разтегателен тапициран диван LENTIL
-25 %
Тапициран диван COCCO
-35 %
  В НАЛИЧНОСТ
1 150 лв 750 лв
Тапициран диван LISA
Най-продавани
-21 %
  В НАЛИЧНОСТ
760 лв 600 лв
Ъглов разтегателен диван COOPER
-26 %
  В НАЛИЧНОСТ
1 170 лв 860 лв
Ъглов диван SUN
-25 %
  Наличност 6-8 седмици
1 540 лв 1 160 лв
Ъглов разтегателен диван MARCOS
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-27 %
  Наличност 6-8 седмици
2 440 лв 1 780 лв
Разтегателен тапициран диван BRISA
-24 %
  Наличност 6-8 седмици
1 550 лв 1 180 лв
Ъглова холна гарнитура MARK
-33 %
  Наличност 6-8 седмици
1 470 лв 980 лв
Диван в П-.образна форма MARK
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-31 %
  Наличност 6-8 седмици
1 930 лв 1 340 лв
Тапициран диван SELIMA
-29 %
  В НАЛИЧНОСТ
1 250 лв 890 лв
Тапициран диван  SMOLA
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-33 %
  Наличност 5-7 седмици
3 160 лв 2 130 лв
Ъглова холна гарнитура  SMOLA
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-32 %
  Наличност 5-7 седмици
3 770 лв 2 560 лв
Диван MELANA
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-30 %
  В НАЛИЧНОСТ
1 790 лв 1 260 лв
Ъглова холна гарнитура  CARAS
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-29 %
  Наличност 5-7 седмици
5 330 лв 3 780 лв
Тапициран диван  BOLS
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-32 %
  Наличност 5-7 седмици
2 370 лв 1 610 лв
Ъглов диван VALINA
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-31 %
  В НАЛИЧНОСТ
3 310 лв 2 280 лв
Ъглов диван IRENE
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-31 %
  В НАЛИЧНОСТ
3 310 лв 2 280 лв
Тапициран диван  PAOLA
-27 %
  В НАЛИЧНОСТ
850 лв 620 лв

Често задавани въпроси

  1.  Можете да разгледате всички наши модели холни гарнитури на страниците на Expedo.bg.

     

  2. Не. По време на заявката за холни гарнитури попълвате кратка форма, в която вписвате имената си, адреса и начина на плащане. Щом приемем поръчката ви, ние ще ви изпратим имейл, след което ще ви потърсим, за да уточним детайлите и да потвърдим поръчката.

  3. Към момента Expedo оперира с начина на плащане на стоки и услуги:

     

    • Плащане чрез GoPay
    • Плащане в брой на шофьора

     

  4. Моделите холни гарнитури, които предлагаме са в разнообразна цветова гама, което ви позволява да изберете цвят, който ви допада най-много. Ако при прегледа на наличните цветови предложения не сте удовлетворени, свържете се с нас, за да получите информация в какви цветове на дамаските могат да бъдат изработени холните гарнитури.

  5.  Цените на моделите холни гарнитури, които предлагаме варират от 1000 до 2000 лв.

  6.  Сроковете, които са посочени на страниците на онлайн магазина са ориентировъчни. След като направите поръчката ще се свържем с вас, за да уточним индивидуален срок на вашата доставка.

  7. Всички модели холни гарнитури, които предлагаме са 2 години гаранция. Ако в рамките на този гаранционен срок мебелите дадат дефект, гаранционното обслужване покрива ремонт (ако е възможен), замяна или връщане на сумата (ако поправка не е възможна).

  8. Можете да ни потърсите на телефон: +359 879 323 522. Информация ще получите и ако ни изпратите запитване на Facebook страницата ни или ни пишете на имейл: [email protected]

  9. Можете да откажете поръчката си още преди да сте завършили покупката. Просто трябва да натиснете “х” в полето с поръчката и кошницата ви ще остане празна.


    Ако вече сте направили поръчка и тя е потвърдена, можете да я анулирате, ако се свържете с нас преди поръчката да “тръгнала” към вас. Ако сте получили доставката, можете да се откажете и да се възползвате от опцията “Връщане” в установените срокове.

  10. Ако установите, че сте получили дефектна гарнитура можете да предявите рекламация към нас. В рекламацията си трябва да приложите снимки и посочите дефекта на стоката, начините за удовлетворяване, точен адрес и да приложите документ за покупка.  Ако рекламацията ви е основателна и е предявена своевременно, то ние ще се постараем да я удовлетворим по желан за вас начин.