8:30-17:00
Дивани с място за съхранение
Често задавани въпроси
-
Моделите дивани с място за съхранение, които от Expedo предлагаме можете да разгледате в нашия онлайн магазин.
-
Не е необходимо да правите сложни регистрации. Щом се спрете на диван с място за съхранение попълнете кратка форма, в която посочете адрес на доставка, начин на плащане и имената си. Ние ще ви изпратим автоматичен имейл и ще ви потърсим за потвърждение на поръчката.
-
Плащането на закупената от нас стока можете да извършите по следните начини:
-
Плащане чрез GoPay
-
Плащане в брой на шофьора
-
-
В описанието на диваните са посочени цветовете, в които ги предлагаме. Ако искате диванът да е в друг, различен от посочените като опция цветове, можете да поискате консултация с наш служител, който ще ви даде точна информация дали можем да ви предложим диван с желания от вас цвят.
-
Ценовият диапазон на този вид мебели варира от 1000 до 2700 лв.
-
Доставката се извършва в индивидуални срокове, които могат да варират от 10 до 63 работни дни.
-
Гаранцията, която предоставяме при покупка на дивани с място за съхранение е 2 години. Ако в рамките на този срок закупената от нас стока дефектира, то вие можете да се обърнете към нас и ние ще ви предложим гаранционно обслужване.
-
Винаги, когато искате информация по поръчката си можете да я получите като ни потърсите на телефон: +359 879 323 522, изпратите имейл на [email protected] или ни изпратите съобщение на Facebook страницата ни.
-
Ако решите да анулирате поръчката си и не сте завършили покупката, просто натиснете “х” в полето с поръчката. Ако поръчката на дивана вече е приключена и потвърдена, можете да я анулирате, ако се свържете по телефона със служителите в онлайн магазина във възможно най-кратки срокове.
Ако пък вече сте получили дивана с място за съхранение, можете да го откажете и върнете в срок от 14 дни. -
Ако диванът се окаже с дефект, можете да се възползвате от правото си на рекламация. В рекламацията трябва да посочите какъв е дефектът и да приложите платежен документ. Освен това трябва да посочите точния си адрес и начините, които биха ви удовлетворили (ремонт, замяна на дивана с нов, връщане на сумата, която сте платили при покупката или друго).