Искате съвет?

Дивани

Разтегателен тапициран диван AMAZONE
Безплатен транспорт
-22 %
Диван FIGARO
Безплатен транспорт
-23 %
  В НАЛИЧНОСТ
1 070 лв 820 лв
Диван QUEEN 3
Безплатен транспорт
-19 %
  Наличност 5-7 седмици
1 320 лв 1 070 лв
Разтегателен диван MICHEL B
Безплатен транспорт
-16 %
  В НАЛИЧНОСТ
830 лв 700 лв
Разтегателен тапициран диван GARNET
Безплатен транспорт
-25 %
  Наличност 5-7 седмици
1 060 лв 800 лв

Често задавани въпроси

  1. Диваните, които предлагаме можете да разгледате на страниците на онлайн магазин Expedo.bg.

  2.  

    Не е необходимо. По време на поръчката посочвате трите си имена, адрес за доставка и начин на плащане. Ние ще ви изпратим автоматичен имейл и ще се свържем с вас, за да потвърдим поръчката.

    • Плащане чрез GoPay

    • Плащане в брой на шофьора

  3.  Ако искате диван в цвят, който липсва в предложенията ни, потърсете ни. Ние ще ви изслушаме и ще ви кажем дали можем да изпълним желанието ви или не. 

  4.  В онлайн магазин Expedo можете да откриете дивани на цени от 280 до 1300 лв.

  5. Доставката на дивани е индивидуална. След като приключите поръчката на диван, ние ще ви се обадим, за да обсъдим индивидуалните срокове, в които можем да ви доставим меката мебел.

  6.  

    При покупка на диван от нашия магазин, ние ви предоставяме с 24 месеца гаранция. Гаранционното обслужване да включва ремонт на дивана (ако това е възможно), замяна на продукта или връщане на сумата (ако ремонтът е невъзможен).  

  7. Нуждаете ли се от актуална информация за поръчката, ние ще ви я предоставим, ако ни потърсите на телефон: +359 879 323 522. На линия сме и ако ни изпратите имейл на info@expredo.bg или ни изпратите съобщение на Facebook страницата ни.

     

  8. Ако се откажете, преди да сте завършили покупката, кликнете върху “х” в полето с поръчката.

    Ако заявката ви е обработена и потвърдена, трябва да се свържете с нас.

    Ако  вече сте получили доставката, можете да се откажете от дивана, ако ни го върнете в срок от 14 дни.

  9. Ако получите дефектен диван, можете да предявите рекламация. Необходимо е да изтеглите формата за рекламации и да я попълните коректно. Ние ще разгледаме жалбата ви и ще се свържем с вас, за да се справим заедно с проблема.