Определение: за семейство
Искате съвет?

Холни гарнитури

Комплект AROMA
Безплатен транспорт
-22 %
  Наличност 6-8 седмици
1 690 лв 1 320 лв
Комплект POLARI
Безплатен транспорт
-24 %
  Наличност 6-8 седмици
1 740 лв 1 320 лв
Комплект LAVENTO
Безплатен транспорт
-25 %
  Наличност 6-8 седмици
1 500 лв 1 130 лв
Холна гарнитура CLOE
Безплатен транспорт
-23 %
  В НАЛИЧНОСТ
1 180 лв 910 лв
Холна гарнитура CHERRY
Безплатен транспорт
-24 %
  Наличност 5-7 седмици
1 880 лв 1 420 лв
Холна гарнитура PORTORIKO
Безплатен транспорт
-21 %
  Наличност 5-7 седмици
3 240 лв 2 550 лв

Често задавани въпроси

  1. Всички модели и серии холни гарнитури 3 + 2 + 1, които предлагаме могат да бъдат разгледани в онлайн магазин Expedo.bg.

  2. Не. В процеса на оформяна на поръчката трябва да посочите трите си имена, начин на плащане и адрес, на който да ви доставим гарнитурата. След като приключите ще ви изпратим имейл, а служител на Expedo ще ви потърси, за да потвърди поръчката.

  3. Заплащането на закупената холна гарнитура можете да извършите по начина:

     

    • Плащане чрез GoPay

    • Плащане в брой на шофьора

  4.  

    В описанието на моделите холни гарнитури са посочени цветовете, от които можете да избирате. Ако искате цвят на дамаската, който не е посочен, трябва да се свържете с нас, а ние ще ви информираме дали желанието ви може да бъде изпълнено. 

  5. Ценовият диапазон на моделите холни гарнитури, които предлагаме варира от 850 до 2000 лв.

  6. Сроковете, в които доставяме холни гарнитури, посочени в описанието на продуктите са ориентировъчни. След като завършите поръчката си, служител на Expedo ще ви потърси, за да уточните индивидуалните срокове за доставка.

  7. Всички стоки, които предлагаме са придружени с гаранция от 24 месеца. Гаранционното обслужване да включва поправка, замяна на продукта или връщане на сумата за закупуването му, ако ремонтът е невъзможен. 

  8. Във всеки един момент можете да получите информация за вашата поръчка на телефон: +359 879 323 522 или ако изпратите имейл на  info@expredo.bg. Можете да се свържете с нас чрез съобщение на Facebook страницата ни.

  9. Ако покупката не е завършена, анулирането става като кликнете върху “х” в полето с поръчката.

    Ако поръчката е обработена и потвърдена, можете да я анулирате единствено, ако доставката не е тръгнала към вас. 

    Ако вече сте получили холната гарнитура, от Expedo предоставяме 14 дни срок, в който можете да я върнете.

  10.  При получаване на дефектна холна гарнитура 3 + 2 + 1 трябва да изтеглите формата за рекламации, която ще откриете на страниците на магазина и да я попълните. Препоръчително е да прикачите снимки, да опишете подробно проблема и да подадете рекламацията към нас на reklamace@expedo.bg. Ние ще разгледаме жалбата ви и ще се свържем с вас, за да решим заедно проблема.