8:00-17:30
L-образен диван
Често задавани въпроси
-
Моделите на L - образни дивани, които предлагаме можете да разгледате в онлайн магазин Expedo.bg.
-
Регистрация не е необходима. Това, което се иска от вас е, след като се спрете на диван е да посочите:
-
Трите си имена
-
Адрес, на който да бъде доставен дивана
-
Начин на плащане
Щом завършите на поръчката, ще получите имейл и ще се свържем с вас за потвърждение на поръчката.
-
-
Вариантите, чрез които можете да заплатите за закупения диван са следните:
-
Плащане чрез GoPay
-
Плащане в брой на шофьора
-
-
Ако имате специални изисквания за цветовете на Г - образните диван, можете да се свържете с магазина и наш служител ще ви каже дали диванът може да бъде изпълнен в желания от вас цвят или не.
-
Моделите холни гарнитури, които предлагаме са в ценови диапазон от 550 до 2700 лв.
-
Времето за доставка на закупените от магазина дивани в Г- образна форма са индивидуални. След като завършите поръчката на дивана, ние ще ви се обадим, за да уточним сроковете на доставка.
-
Мебелите, които от Expedo предлагаме са с гаранция от 24 месеца. Гаранционното обслужване може да включва ремонт, замяна или връщане на сумата на закупения диван, ако поправката е невъзможна.
-
Можете да получите желаната информация за направена от вас поръчка на телефон: +359 879 323 522. Ще ви отговорим и ако ни пишете на имейл [email protected] или ни изпратите съобщение на Facebook страницата ни.
-
Ако решите да се откажете от поръчката преди да завършите покупката, просто кликнете върху “х” в полето с поръчката, за да я анулирате.
Ако сте направили поръчката и тя е потвърдена, трябва да се свържете с магазина преди доставката да тръгне към адреса, който сте посочили.
Ако доставката вече е получена, можете да се възползвате от правото си на връщане на стоката в определените от Expedo срокове.
-
Ако диванът, който сте закупили има дефект, можете да предявите рекламация. За да го направите е нужно да изтеглите формата за рекламации, която ще откриете на страниците на магазина и да я попълните. Необходимо е прикачите снимков материал, доказващ наличието на дефект, да го опишете подробно и да подадете рекламацията към нас на [email protected]. След като разгледаме е жалбата в установените срокове и ще се свържем с вас, за да уточним начините, по които можем да ви удовлетворим.