8:00-17:30
Разтегателни холни гарнитури
Често задавани въпроси
-
Всички модели холни гарнитури, които от Expedo предлагаме могат да бъдат разгледани в онлайн магазина ни.
-
Предварителна регистрация не е необходима. Попълвате кратка регистрационна форма в процеса на поръчката. При попълването ѝ въвеждате място на доставка, три имена и начин на плащане. След като завършите процеса на поръчката, ние ще ви изпратим имейл, след което служител на Expedo ще се свърже с вас, за да потвърди поръчката.
-
За закупена от магазина ни стока можете да платите по удобен за вас начин:
-
Плащане чрез GoPay
-
Плащане в брой на шофьора
-
-
В описанието на холните гарнитури са посочени наличните цветове на дамаските, в които предлагаме. Ако искате вашата гарнитура да е в различен от посочените цветове, трябва да се свържете с нас, за да обсъдим желанието ви.
-
При нас ще откриете холни гарнитури на цени от 600 до 2700 лв.
-
Сроковете, посочени в онлайн магазина са ориентировъчни. След като направите поръчката на наш служител ще се свърже с вас, за да уточните индивидуалните срокове за доставка. Стандартно, поръчките се доставят в рамките от 10 до 63 работни дни.
-
Всички модели холни гарнитури, които от Expedo предлагаме са с 2 години гаранция. Гаранционното обслужване включва поправка, замяна на продукта или друго.
-
Информация за направена поръчка можете да получите по няколко начина:
-
Да ни потърсите на телефон: +359 879 323 522
-
Да ни изпратите имейл на [email protected]
-
Да изпратите съобщение на Facebook страницата ни
-
-
Ако не сте завършили покупката си, просто натиснете “х” в полето с поръчката, за да изпразните кошницата си.
Ако поръчката на гарнитурата е завършена и потвърдена, можете да я анулирате, ако се свържете с онлайн магазина във възможно най-кратки срокове (преди стоката да е напуснала складовете ни).
Ако пък вече сме доставили разтегателната гарнитура, можете да я откажете в установените от магазина срокове.
-
Ако при получаване на разтегателната гарнитура установите, че е с дефект, трябва да се обърнете към нас своевременно и да предявите рекламация. В нея трябва да опишете дефекта, да приложите касова бележка или фактура (платежен документ). Ние ще извършим проверка и ще ви предложим варианти за решаване на проблема.