Безумни отстъпки 50% на ВСИЧКО + допълнително ТРАНСПОРТ и КАЧВАНЕ ДО ЕТАЖ на мебели БЕЗПЛАТНО за всяка поръчка направена от 23.4.

Най-скъпо разтегателни холни гарнитури

Цвят: лилаво
Разтегателен диван в П-образна форма ESMADA
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-50 %
  Наличност 5-7 седмици
6 860 лв 3 430 лв
Разтегалелен диван П-образен VANELLA
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-50 %
  Наличност 5-7 седмици
6 780 лв 3 390 лв
Ъглов диван ORIN I
Ново Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-50 %
  Наличност 9-11 седмици
5 390 лв 2 690 лв
Ъглов диван ANINA
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-50 %
  Наличност 5-7 седмици
4 600 лв 2 300 лв
Разтегателен диван BONEL
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-50 %
  Наличност 5-7 седмици
4 420 лв 2 210 лв
Ъглов диван ORIN
Ново Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-50 %
  Наличност 9-11 седмици
4 320 лв 2 160 лв
Ъглов диван IRENE
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-50 %
  В НАЛИЧНОСТ
4 180 лв 2 090 лв
Тапициран разтегателен диван  AURORA BIS
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-50 %
Ъглов разтегателен диван MARCOS
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-50 %
  Наличност 6-8 седмици
3 390 лв 1 690 лв
Разтегателен ъглов диван  ATAVIA
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-50 %
  Наличност 5-7 седмици
3 360 лв 1 680 лв
Оферта - Ъглов разтегателен диван PALERMO
Безплатно качване до етаж Най-продавани
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-50 %
Разтегателен диван в П-образна форма REGON
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-50 %
  Наличност 6-8 седмици
2 180 лв 1 090 лв
Разтегателен диван AVALON
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-50 %
  Наличност 5-7 седмици
1 960 лв 980 лв
Ъглов диван KENDY
Ново Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-50 %
  Наличност 6-8 седмици
1 940 лв 970 лв
Ъглов разтегателен диван GARD
Безплатно качване до етаж
БЕЗПЛАТЕН ТРАНСПОРТ
-50 %
  Наличност 6-8 седмици
1 680 лв 840 лв

Често задавани въпроси

  1. Всички модели холни гарнитури, които от Expedo предлагаме могат да бъдат разгледани в онлайн магазина ни.

  2.  

    Предварителна регистрация не е необходима. Попълвате кратка регистрационна форма в процеса на поръчката. При попълването ѝ въвеждате място на доставка, три имена и начин на плащане. След като завършите процеса на поръчката, ние ще ви изпратим имейл, след което служител на Expedo ще се свърже с вас, за да потвърди поръчката.

  3. За закупена от магазина ни стока можете да платите по удобен за вас начин: 

     

    • Плащане чрез GoPay

     

    • Плащане в брой на шофьора

  4. В описанието на холните гарнитури са посочени наличните цветове на дамаските, в които предлагаме. Ако искате вашата гарнитура да е в различен от посочените цветове, трябва да се свържете с нас, за да обсъдим желанието ви.

  5. При нас ще откриете холни гарнитури на цени от 600 до 2700 лв.

  6. Сроковете, посочени в онлайн магазина са ориентировъчни. След като направите поръчката на наш служител ще се свърже с вас, за да уточните индивидуалните срокове за доставка. Стандартно, поръчките се доставят в рамките от 10 до 63 работни дни.

  7. Всички модели холни гарнитури, които от Expedo предлагаме са с 2 години гаранция. Гаранционното обслужване включва поправка, замяна на продукта или друго.

  8. Информация за направена поръчка можете да получите по няколко начина:

     

    • Да ни потърсите на телефон: +359 879 323 522

    • Да ни изпратите имейл на [email protected]

    •  Да изпратите съобщение на Facebook страницата ни

  9. Ако не сте завършили покупката си, просто натиснете “х” в полето с поръчката, за да изпразните кошницата си.

    Ако поръчката на гарнитурата е завършена и потвърдена, можете да я анулирате, ако се свържете с онлайн магазина във възможно най-кратки срокове (преди стоката да е напуснала складовете ни).

     

    Ако пък вече сме доставили разтегателната гарнитура, можете да я откажете в установените от магазина срокове.

  10. Ако при получаване на разтегателната гарнитура установите, че е с дефект, трябва да се обърнете към нас своевременно и да предявите рекламация. В нея трябва да опишете дефекта, да приложите касова бележка или фактура (платежен документ). Ние ще извършим проверка и ще ви предложим варианти за решаване на проблема.