Определение: за семейство
стил: винтидж
Искате съвет?

Разтегателни холни гарнитури

Ъглова холна гарнитура CHARLOTTE BIS 3
Безплатен транспорт
-21 %

Ъглова холна гарнитура CHARLOTTE BIS 3

  Наличност 5-7 седмици
980 лв 770 лв
Ъглова холна гарнитура CHARLOTTE BIS flower
Безплатен транспорт
-21 %

Ъглова холна гарнитура CHARLOTTE BIS flower

  Наличност 5-7 седмици
980 лв 770 лв
Ъглова холна гарнитура CHARLOTTE flower
Безплатен транспорт
-22 %
Разтегателен тапициран диван AMAZONE
Безплатен транспорт
-22 %

Често задавани въпроси

  1. Всички модели холни гарнитури, които от Expedo предлагаме могат да бъдат разгледани в онлайн магазина ни.

  2.  

    Предварителна регистрация не е необходима. Попълвате кратка регистрационна форма в процеса на поръчката. При попълването ѝ въвеждате място на доставка, три имена и начин на плащане. След като завършите процеса на поръчката, ние ще ви изпратим имейл, след което служител на Expedo ще се свърже с вас, за да потвърди поръчката.

  3. За закупена от магазина ни стока можете да платите по удобен за вас начин: 

     

    • Плащане чрез GoPay

     

    • Плащане в брой на шофьора

  4. В описанието на холните гарнитури са посочени наличните цветове на дамаските, в които предлагаме. Ако искате вашата гарнитура да е в различен от посочените цветове, трябва да се свържете с нас, за да обсъдим желанието ви.

  5. При нас ще откриете холни гарнитури на цени от 600 до 2700 лв.

  6. Сроковете, посочени в онлайн магазина са ориентировъчни. След като направите поръчката на наш служител ще се свърже с вас, за да уточните индивидуалните срокове за доставка. Стандартно, поръчките се доставят в рамките от 10 до 63 работни дни.

  7. Всички модели холни гарнитури, които от Expedo предлагаме са с 2 години гаранция. Гаранционното обслужване включва поправка, замяна на продукта или друго.

  8. Информация за направена поръчка можете да получите по няколко начина:

     

    • Да ни потърсите на телефон: +359 879 323 522

    • Да ни изпратите имейл на info@expredo.bg

    •  Да изпратите съобщение на Facebook страницата ни

  9. Ако не сте завършили покупката си, просто натиснете “х” в полето с поръчката, за да изпразните кошницата си.

    Ако поръчката на гарнитурата е завършена и потвърдена, можете да я анулирате, ако се свържете с онлайн магазина във възможно най-кратки срокове (преди стоката да е напуснала складовете ни).

     

    Ако пък вече сме доставили разтегателната гарнитура, можете да я откажете в установените от магазина срокове.

  10. Ако при получаване на разтегателната гарнитура установите, че е с дефект, трябва да се обърнете към нас своевременно и да предявите рекламация. В нея трябва да опишете дефекта, да приложите касова бележка или фактура (платежен документ). Ние ще извършим проверка и ще ви предложим варианти за решаване на проблема.