U-образен диван

Често задавани въпроси

  1.  Всички наши предложения на U - образни дивани можете да разгледате на страниците на онлайн магазин Expedo.bg

  2. За да направите поръчка, не е необходимо да се регистрирате. В процеса на поръчката трябва да попълните семпла регистрационна форма, в която попълните данни като:

     

    • Три имена

    • Адрес на доставка

    • Начин на плащане 

     

    След като завършите на поръчката, ще получите автоматичен имейл от Expedo, а наш служител ще ви потърси по телефона, за да потвърди поръчката. 

  3. Можете да платите покупката на П - образния диван по няколко начина: 

     

    • При доставката - директно на шофьора. Плащането може да бъде в брой или с карта.

     

    • По банков път - цялата сума трябва да бъде преведена по сметка на Expedo най-късно един ден преди доставката.


    На място в нашия склад - ако предпочитате да закупите дивана лично и от нашия склад, можете да заплатите покупката си в брой или с карта.

  4. Ако наличните цветове на дамаските, в които предлагаме диваните не ви удовлетворяват, можете да поискате консултация с наш служител. Той ще ви предостави актуална информация дали е възможно да получите диван в цвета, в който искате.

  5. При нас ще откриете U - образни дивани в ценови диапазон от 830 до 2400 лв.

  6. Сроковете, посочени в описанието на всеки един модел дивани в онлайн магазина са ориентировъчни. Затова, след като завършите поръчката си, служител от Expedo ще се свърже с вас, за да уточните сроковете, в които вашият П - образен диван може да ви бъде доставен.

  7. Всички стоки, които от Expedo предлагаме са с 24 месеца гаранция. Гаранционното обслужване включва ремонт на закупения диван, ако това е възможно. Ако продуктът не може да бъде ремонтиран, тогава можем да ви предложим замяна или връщане на сумата от покупката.

  8. Актуална информация за направена поръчка ще ви предоставим, ако се свържете с нас чрез:

     

    • Телефон: +359 879 323 522

    • Имейл - info@expredo.bg

    •  Съобщение на Facebook страницата ни

  9. Ако поръчката не е завършена, просто кликнете върху “х” в полето с поръчката, за да я анулирате.

    Ако поръчката е направена и потвърдена, трябва да се свържете с магазина по най-бързия начин, за да я анулирате. 

     

    Ако пък вече сте получили дивана, можете да се възползвате от правото си на връщане в определените от магазина срокове.

  10. Ако след доставката установите, че диванът, който сте закупили има дефект, можете да предявите рекламация. За да го направите трябва да изтеглите формата за рекламации, която ще откриете на страниците на магазина и да я попълните. 


    Препоръчително е да прикачите снимки на дефекта, да го опишете и да подадете рекламацията към reklamace@expedo.bg. Ние ще разгледаме жалбата ви и ще ви информираме за решението си. Ако установим рекламация, ще удовлетворим жалбата ви или чрез замяна на продукта, или като ви върнем сумата за покупката.