Често задавани въпроси

Връщане и замяна

 

Въпрос № 1 – При какви условия мога да върна артикул от Експедо ?

По принцип, когато получите артикула вие ще разполагате с  14 дни тестов период. Връщането е напълно възможно стига да се осъществи в посоченият период. Заедно с това ние не изискваме да посочвате причина за връщането

Въпрос № 2 – В какъв период от време ?

Обърнете се към нашият екип, за да установите точният период, тъй като той варира. При връщане, сумата за доставка се поема изцяло от купувача, а не от Експедо. Вие избирате как да я извършите дали лично или с куриер

Въпрос  № 3 – Кога не мога да го върна и защо ?

При изтичане на гаранцията продуктът не подлежи на връщане. Същото важи, когато изделието е силно наранено от потребителят, а не от нашите доставчици. За да осъществите успешно връщане не изхвърляйте оригиналната опаковка и всички документи. 

Въпрос № 4 – Мога ли да направя замяна и при какви условия ?

При несъответствие с поръчката вие сте в пълното си право да поискате замяна. За целта вие ще трябва да попълните формуляр за рекламация. След това стоката ще бъде взета за професионална оценка.

Въпрос № 5 – Кога замяната е невъзможна ?

В случай, че стоката е повредена от самият клиент, а не от нашият служител след приемането на доставката, той/тя не разполага с възможността за замяна. 

Въпрос № 6 – Може ли да се върне разопакован продукт ?

За ваше удобство ние приемаме стоки, които вече са предварително разопаковани. За целта обаче е нужно да ги опаковате за транспортиране и то по такъв начин, за да се запазят здрави. Използвайте надеждни и подсилени материали, тъй като силно наранените изделия не подлежат на връщане.

Въпрос № 7 – Как бих могъл да заведа рекламация ?

Рекламацията е изключително лесен и удобен процес, като единствено е нужно да попълните формуляр и да снимате стоката. По детайлна информация относно него ще откриете в раздела определен за него в дъното на нашата уеб страница. 

 

Гаранции

 

Въпрос № 1 – С каква гаранция са артикулите на Експедо ?

Всички продукти предлагани в нашият онлайн магазин разполагат с нормалните правни гаранции. При всяка заявена поръчка от физическо лице тя е до 2 години, докато при поръчка от търговско лице важи за 1 година.

Въпрос № 2 – Какво включва и не включва гаранцията ?

Веднъж щом закупите даденият продукт конкретната гаранция е в ход и започва да тече. Това което ние покриваме са връщането или замяната в случай на повреда от нашите служители или последователно открити дефекти при употреба. При несъответствие от страна на клиента или неприсъщо отношение към стоката, гаранцията автоматично отпада и не се приема

Въпрос № 3 – Кога гаранцията се нарушава ?

Въпреки че продукта ви е в гаранция, това не означава, че не можете да загубите правата си свързани с него. Услугата се наруша при няколко непредвидени обстоятелства, така че бъдете внимателни.

Сред тях най-важните са следните няколко :

      - При непредоставени или непопълнени документи.

      - При сериозно повреждане на стоката от страна на купувача.

      - При несъдействие от страна на купувача под една форма или друга.

Въпрос № 4 – Предлагате ли след-гаранционни услуги ?

Компанията ни предлага само и единствено стандартни видове гаранции без след-гаранционни услуги.

Въпрос № 5 – За кои категории артикули няма гаранция и защо ?

Ние ценим доверието на клиента, именно поради което всеки един от нашите артикули се предоставя със съответната гаранция по законен стандарт, така че в това отношение не сте ощетени.

    

 Доставка

 

Въпрос № 1 – Как доставяте поръчаните артикули ?

Поръчаните артикули се доставят от наши превозвачи и заедно с това напълно безплатно в цяла България. Вашето удобство и удовлетворение са основните ни приоритети.

Въпрос № 2 – В какъв срок ще бъде доставена поръчката ?

В зависимост от вида на продукта срокът на доставката може да варира. Ето затова под всеки продукт сме поставили потенциален срок с който целим да ви ориентираме предварително по това отношение. 

Въпрос № 3 – Мога ли да променя адреса на доставка ?

При попълването на формуляра за поръчка вие сте в пълното си право да посочите адрес, който е удобен за самите вас. 

Въпрос № 4 – Мога ли да бъда информиран за часа на доставка ?

На всяка цена екипът ни ще ви уведоми предварително за часа на доставка, за да може да ни очаквате. 

Въпрос № 5 – Мога ли да направя преглед, преди да приема поръчката ?

Прегледът на поръчката преди нейното приемане е напълно възможен. В крайна сметка ви разбираме, че е редно да проверите състоянието на доставените продукти.  

Въпрос № 6 – Как мога да върна поръчка, ако закупените артикули са дефектни ?

Сътрудничеството с нас е коректно и приятно. Ако попаднете в тази ситуация вие разполагате с възможността да върнете артикула и следователно да получите обратно своите пари. За целта се свържете с нашият екип, посредством предоставените контакти или на място чрез нашият шофьор в деня на доставка.

Въпрос № 7 – Мога ли да върна само някои продукти от поръчката ?

По принцип от деня на приемане на поръчката разполагате с 14 дни за тест. Ако през този период нещо не ви допада е напълно възможно да го върнете обратно към нас. 

Въпрос № 8 – Мога ли да заявя доставка до офис на куриер ?

Клиента винаги е в пълното си право, така че ако нямате възможност за доставка до дома е напълно възможно да дадете адрес на удобен за вас офис на куриер.

Въпрос № 9 – До колко време мога да взема поръчката си, ако е от офис на куриер ?

Времевия срок се определя единствено от конкретният куриер на когото сте гласували доверие. Въпреки това не е препоръчително срока да надхвърля няколко дни.

Въпрос № 10 – Включен ли е монтаж при доставката ?

Безплатната ни доставка пристига при вас демонтирана, но за съжаление ние не предлагаме монтаж към нея. Въпреки това в детайлите на продукта ще откриете инструкции за сглобяване.

Въпрос № 11 – Доставяте ли поръчки през уикенди и празници ?

Нашите доставчици работят неуморно, така че можете да очаквате вашата поръчка по всяко време от годината с изключение на официалните държавни празници.

Въпрос № 12 – Какво се случва, ако по време на доставка, не съм на адреса ?

Нашите шофьори ще ви се обадят 10-15 минути преди да достигнат на посоченият адрес. В случай, че наистина не можете да присъствате е препоръчително да изпратите доверен човек, който да поеме доставката от ваше име. 

 

Плащане

 

Въпрос № 1 – Какви са начините на плащане ?

Начините за плащане при нас са два вида – по банков път или директно плащане в брой при вземане на пратката. Също така е възможно да извършите и плащане с карта, както от онлайн сайта, така и на място.

Въпрос № 2 – Мога ли да платя в брой при доставка ?

При получаването на доставка, вие разполагате с възможността да извършите заплащането в брой на конкретният куриер или във физическият ни склад за стока. 

Въпрос № 3 – Какво се случва при проблем с плащането ?

Евентуални проблеми свързани с плащането са малко вероятни, но при настъпването на такива вие ще бъдете предварително уведомени от нашият екип.

Въпрос № 4 – Сигурно ли е плащането през онлайн магазина ?

Уверяваме ви, че се намирате в сигурни ръце, когато извършвате заплащане през нашият онлайн магазин. Личните ви данни няма да бъдат злоупотребени или изложени на риск. 

Въпрос № 5 – Предлагате ли артикули на изплащане ?

На този етап нашите услуги не включват продукти на изплащане, поради някои непредвидени обстоятелства. 

 

Поръчка

 

Въпрос №1 – Как да поръчам от Експедо ?

Поръчката на продукт от електронният ни магазин се осъществява изключително лесно, тъй като е нужно единствено да цъкнете върху бутона ‘‘ Добави в количка ‘‘. След това ще разполагате с опцията да продължите да пазарувате или директно да се насочите към касата.

Въпрос № 2 – Мога ли да добавя допълнителни артикули при вече направена поръчка ?

Веднъж щом добавите желаният продукт пред вас ще се отвори поле с опцията да продължите да пазарувате за други артикули или да се насочите директно към кошницата, за да платите дължимото.

Въпрос № 3 – Мога ли да проследя статуса на поръчката си ?

При обявен статут, че поръчката е в транзакция вие ще разполагате с пълната възможност да проследите нейният статус и местоположение. За повече информация се свържете с нас.

Въпрос № 4 – Какво се случва ако поръчката ми е отказана ?

За да откажете вече приета поръчка е нужно да попълните формуляр за отказ във възможно най-кратък период от време. 

Въпрос № 5 – Как ще бъда уведомен, ако с поръчката ми има проблем ?

При възникването на проблем, специализираният ни екип се свързва директно с купувача, за да уведоми за предстоящите промени или проблеми. 

Въпрос № 6 – Има ли лимит за минимална или максимална поръчка ?

В нашият интерактивен магазин не съществува подобен лимит. Клиента е свободен да поръчва неограничено количество до изчерпването на продуктите.

Въпрос № 7 – Как да отменя поръчката си ?

Ако все още не сте попълнили формуляра си за поръчка можете да откажете целият процес, като затворите конкретната страница или като премахнете избраните от вас артикули от кошницата.

В случай, че вече е изпратена за обработване е важно възможно най-скоро да се свържете с нас, за да я отменим.

Въпрос № 8 – Как да отменя част от поръчката си ?

За да отмените част от поръчката си е необходимо да отворите кошницата и да премахнете продуктите, които следователно не желаете. 

Въпрос № 9 – Предлагате ли някакви ваучери за поръчки ?

На този етап не разполагаме със специални ваучери, но въпреки това те са взети в предвид, така че очаквайте съвсем скоро и тяхната поява. 

 

Фактуриране

 

Въпрос № 1 – Мога ли да получа фактура за поръчката си ?

Преди да осъществите поръчката ще разполагате с опцията да обявите, че желаете конкретната стока да бъде фактурирана.

Въпрос № 2 – Кога ще получа фактурата ?

Фактурата пристига редом с доставката на вашият продукт, така че не се тревожете по това отношение. 

Въпрос № 3 – Как мога да променя данните на вече издадена фактура при необходимост ?

При евентуална грешка се обърнете възможно най-скоро към нашият екип. Установяването и разрешаването на проблема в най-скоро време е преимущество, както за нас, така и за вас. Издаването на нова фактура е задължително.

Въпрос № 4 – Как мога да анулирам фактура издадена от вас ?

При несъгласие с издадената фактура, разполагате с възможността да я анулирате. За целта е нужно предварително да се свържете с нас, за да може процеса да се задейства възможно най-скоро.