Често задавани въпроси

Условия на акцията – БЕЗПЛАТЕН БОНУС

 

Безплатният бонус важи само за стоки, маркирани с етикет „БЕЗПЛАТЕН БОНУС“ за цялата поръчка, която включва продукта, маркиран с този етикет. Поръчката трябва да бъде направена в момент, когато този артикул е отбелязан с надпис" "БЕЗПЛАТЕН БОНУС " в онлайн магазина. Ако стоките не са на склад, но поръчката е направена в момент, когато стоките са били маркирани с етикета „ БЕЗПЛАТЕН БОНУС“, тогава безплатният бонус се прилага, въпреки че пратката ще бъде доставена в момент, когато стоките вече не са маркирани с дадения етикет.

 

Колко струва доставката?

Доставката в рамките на цяла България е за 30лв. При поръчка над 1200 лв получавате БЕЗПЛАТНА доставка. Ние ще доставим стоките директно до вашия дом. Удовлетворението на клиентите винаги е наш основен приоритет и на първо място.

 

Доставка на стоките

 

Въпрос № 1 – Колко струва доставката до етаж?

Доставката на стоките до етаж от нас, можете да поръчате директно в пазарската количка, преди да изпратите поръчката. Цената на доставката до етаж, зависи от стойността на направената поръчка. Качването до етаж при направена поръчка на стойност до 400 лв. се таксува 80 лв. Качването до етаж при направена поръчка на стойност 400-799 лв. се таксува 100 лв. Качването до етаж при направена поръчка на стойност 800 лв. и повече се таксува 150 лв.

 

Връщане и замяна

 

Въпрос № 1 – При какви условия мога да върна артикул от Експедо?

По принцип, когато получите артикула вие ще разполагате с  14 дни тестов период. Връщането е напълно възможно стига да се осъществи в посоченият период. Заедно с това ние не изискваме да посочвате причина за връщането

Въпрос № 2 – В какъв период от време ?

Обърнете се към нашият екип, за да установите точният период, тъй като той варира. При връщане, сумата за доставка се поема изцяло от купувача, а не от Експедо. Вие избирате как да я извършите дали лично или с куриер

Въпрос  № 3 – Кога не мога да го върна и защо ?

При изтичане на гаранцията продуктът не подлежи на връщане. Същото важи, когато изделието е силно наранено от потребителят, а не от нашите доставчици. За да осъществите успешно връщане не изхвърляйте оригиналната опаковка и всички документи. 

Въпрос № 4 – Мога ли да направя замяна и при какви условия ?

При несъответствие с поръчката вие сте в пълното си право да поискате замяна. За целта вие ще трябва да попълните формуляр за рекламация. След това стоката ще бъде взета за професионална оценка.

Въпрос № 5 – Кога замяната е невъзможна ?

В случай, че стоката е повредена от самият клиент, а не от нашият служител след приемането на доставката, той/тя не разполага с възможността за замяна. 

Въпрос № 6 – Може ли да се върне разопакован продукт ?

За ваше удобство ние приемаме стоки, които вече са предварително разопаковани. За целта обаче е нужно да ги опаковате за транспортиране и то по такъв начин, за да се запазят здрави. Използвайте надеждни и подсилени материали, тъй като силно наранените изделия не подлежат на връщане.

Въпрос № 7 – Как бих могъл да заведа рекламация ?

Рекламацията е изключително лесен и удобен процес, като единствено е нужно да попълните формуляр и да снимате стоката. По детайлна информация относно него ще откриете в раздела определен за него в дъното на нашата уеб страница. 

 

Гаранции

 

Въпрос № 1 – С каква гаранция са артикулите на Експедо ?

Всички продукти предлагани в нашият онлайн магазин разполагат с нормалните правни гаранции. При всяка заявена поръчка от физическо лице тя е до 2 години, докато при поръчка от търговско лице важи за 1 година.

Въпрос № 2 – Какво включва и не включва гаранцията ?

Веднъж щом закупите даденият продукт конкретната гаранция е в ход и започва да тече. Това което ние покриваме са връщането или замяната в случай на повреда от нашите служители или последователно открити дефекти при употреба. При несъответствие от страна на клиента или неприсъщо отношение към стоката, гаранцията автоматично отпада и не се приема

Въпрос № 3 – Кога гаранцията се нарушава ?

Въпреки че продукта ви е в гаранция, това не означава, че не можете да загубите правата си свързани с него. Услугата се наруша при няколко непредвидени обстоятелства, така че бъдете внимателни.

Сред тях най-важните са следните няколко :

      - При непредоставени или непопълнени документи.

      - При сериозно повреждане на стоката от страна на купувача.

      - При несъдействие от страна на купувача под една форма или друга.

Въпрос № 4 – Предлагате ли след-гаранционни услуги ?

Компанията ни предлага само и единствено стандартни видове гаранции без след-гаранционни услуги.

Въпрос № 5 – За кои категории артикули няма гаранция и защо ?

Ние ценим доверието на клиента, именно поради което всеки един от нашите артикули се предоставя със съответната гаранция по законен стандарт, така че в това отношение не сте ощетени.

    

 Доставка

 

Въпрос № 1 – Как доставяте поръчаните артикули ?

Изгодна доставка в цялаБългария. Вашето удобство и удовлетворение са основните ни приоритети. Вашето удобство и удовлетворение са основните ни приоритети.

Въпрос № 2 – В какъв срок ще бъде доставена поръчката ?

В зависимост от вида на продукта срокът на доставката може да варира. Ето затова под всеки продукт сме поставили потенциален срок с който целим да ви ориентираме предварително по това отношение. 

Въпрос № 3 – Мога ли да променя адреса на доставка ?

При попълването на формуляра за поръчка вие сте в пълното си право да посочите адрес, който е удобен за самите вас. 

Въпрос № 4 – Мога ли да бъда информиран за часа на доставка ?

На всяка цена екипът ни ще ви уведоми предварително за часа на доставка, за да може да ни очаквате. 

Въпрос № 5 – Мога ли да направя преглед, преди да приема поръчката ?

Прегледът на поръчката преди нейното приемане е напълно възможен. В крайна сметка ви разбираме, че е редно да проверите състоянието на доставените продукти.  

Въпрос № 6 – Как мога да върна поръчка, ако закупените артикули са дефектни ?

Сътрудничеството с нас е коректно и приятно. Ако попаднете в тази ситуация вие разполагате с възможността да върнете артикула и следователно да получите обратно своите пари. За целта се свържете с нашият екип, посредством предоставените контакти или на място чрез нашият шофьор в деня на доставка.

Въпрос № 7 – Мога ли да върна само някои продукти от поръчката ?

По принцип от деня на приемане на поръчката разполагате с 14 дни за тест. Ако през този период нещо не ви допада е напълно възможно да го върнете обратно към нас. 

Въпрос № 8 – Мога ли да заявя доставка до офис на куриер ?

Клиента винаги е в пълното си право, така че ако нямате възможност за доставка до дома е напълно възможно да дадете адрес на удобен за вас офис на куриер.

Въпрос № 9 – До колко време мога да взема поръчката си, ако е от офис на куриер ?

Времевия срок се определя единствено от конкретният куриер на когото сте гласували доверие. Въпреки това не е препоръчително срока да надхвърля няколко дни.

Въпрос № 10 – Включен ли е монтаж при доставката ?

Безплатната ни доставка пристига при вас демонтирана, но за съжаление ние не предлагаме монтаж към нея. Въпреки това в детайлите на продукта ще откриете инструкции за сглобяване.

Въпрос № 11 – Доставяте ли поръчки през уикенди и празници ?

Нашите доставчици работят неуморно, така че можете да очаквате вашата поръчка по всяко време от годината с изключение на официалните държавни празници.

Въпрос № 12 – Какво се случва, ако по време на доставка, не съм на адреса ?

Нашите шофьори ще ви се обадят 10-15 минути преди да достигнат на посоченият адрес. В случай, че наистина не можете да присъствате е препоръчително да изпратите доверен човек, който да поеме доставката от ваше име. 

 

Плащане

 

Въпрос № 1 – Какви са начините на плащане ?

Начините за плащане при нас са два вида – по банков път или директно плащане в брой при вземане на пратката. Също така е възможно да извършите и плащане с карта, както от онлайн сайта, така и на място.

Въпрос № 2 – Мога ли да платя в брой при доставка ?

При получаването на доставка, вие разполагате с възможността да извършите заплащането в брой на конкретният куриер или във физическият ни склад за стока. 

Въпрос № 3 – Какво се случва при проблем с плащането ?

Евентуални проблеми свързани с плащането са малко вероятни, но при настъпването на такива вие ще бъдете предварително уведомени от нашият екип.

Въпрос № 4 – Сигурно ли е плащането през онлайн магазина ?

Уверяваме ви, че се намирате в сигурни ръце, когато извършвате заплащане през нашият онлайн магазин. Личните ви данни няма да бъдат злоупотребени или изложени на риск. 

Въпрос № 5 – Предлагате ли артикули на изплащане ?

На този етап нашите услуги не включват продукти на изплащане, поради някои непредвидени обстоятелства. 

 

Поръчка

 

Въпрос №1 – Как да поръчам от Експедо ?

Поръчката на продукт от електронният ни магазин се осъществява изключително лесно, тъй като е нужно единствено да цъкнете върху бутона ‘‘ Добави в количка ‘‘. След това ще разполагате с опцията да продължите да пазарувате или директно да се насочите към касата.

Въпрос № 2 – Мога ли да добавя допълнителни артикули при вече направена поръчка ?

Веднъж щом добавите желаният продукт пред вас ще се отвори поле с опцията да продължите да пазарувате за други артикули или да се насочите директно към кошницата, за да платите дължимото.

Въпрос № 3 – Мога ли да проследя статуса на поръчката си ?

При обявен статут, че поръчката е в транзакция вие ще разполагате с пълната възможност да проследите нейният статус и местоположение. За повече информация се свържете с нас.

Въпрос № 4 – Какво се случва ако поръчката ми е отказана ?

За да откажете вече приета поръчка е нужно да попълните формуляр за отказ във възможно най-кратък период от време. 

Въпрос № 5 – Как ще бъда уведомен, ако с поръчката ми има проблем ?

При възникването на проблем, специализираният ни екип се свързва директно с купувача, за да уведоми за предстоящите промени или проблеми. 

Въпрос № 6 – Има ли лимит за минимална или максимална поръчка ?

В нашият интерактивен магазин не съществува подобен лимит. Клиента е свободен да поръчва неограничено количество до изчерпването на продуктите.

Въпрос № 7 – Как да отменя поръчката си ?

Ако все още не сте попълнили формуляра си за поръчка можете да откажете целият процес, като затворите конкретната страница или като премахнете избраните от вас артикули от кошницата.

В случай, че вече е изпратена за обработване е важно възможно най-скоро да се свържете с нас, за да я отменим.

Въпрос № 8 – Как да отменя част от поръчката си ?

За да отмените част от поръчката си е необходимо да отворите кошницата и да премахнете продуктите, които следователно не желаете. 

Въпрос № 9 – Предлагате ли някакви ваучери за поръчки ?

На този етап не разполагаме със специални ваучери, но въпреки това те са взети в предвид, така че очаквайте съвсем скоро и тяхната поява. 

 

Фактуриране

 

Въпрос № 1 – Мога ли да получа фактура за поръчката си ?

Преди да осъществите поръчката ще разполагате с опцията да обявите, че желаете конкретната стока да бъде фактурирана.

Въпрос № 2 – Кога ще получа фактурата ?

Фактурата пристига редом с доставката на вашият продукт, така че не се тревожете по това отношение. 

Въпрос № 3 – Как мога да променя данните на вече издадена фактура при необходимост ?

При евентуална грешка се обърнете възможно най-скоро към нашият екип. Установяването и разрешаването на проблема в най-скоро време е преимущество, както за нас, така и за вас. Издаването на нова фактура е задължително.

Въпрос № 4 – Как мога да анулирам фактура издадена от вас ?

При несъгласие с издадената фактура, разполагате с възможността да я анулирате. За целта е нужно предварително да се свържете с нас, за да може процеса да се задейства възможно най-скоро.