Връщане и замяна

Въпрос № 1 – При какви условия мога да върна артикул от Експедо ?

По принцип, когато получите артикула вие ще разполагате с  45 дни тестов период. Връщането е напълно възможно стига да се осъществи в посоченият период. Заедно с това ние не изискваме да посочвате причина за връщането

 

Въпрос № 2 – В какъв период от време ?

Обърнете се към нашият екип, за да установите точният период, тъй като той варира. При връщане, сумата за доставка се поема изцяло от купувача, а не от Експедо. Вие избирате как да я извършите дали лично или с куриер

 

Въпрос  № 3 – Кога не мога да го върна и защо ?

При изтичане на гаранцията продуктът не подлежи на връщане. Същото важи, когато изделието е силно наранено от потребителят, а не от нашите доставчици. За да осъществите успешно връщане не изхвърляйте оригиналната опаковка и всички документи. 

 

Въпрос № 4 – Мога ли да направя замяна и при какви условия ?

При несъответствие с поръчката вие сте в пълното си право да поискате замяна. За целта вие ще трябва да попълните формуляр за рекламация. След това стоката ще бъде взета за професионална оценка.

 

Въпрос № 5 – Кога замяната е невъзможна ?

В случай, че стоката е повредена от самият клиент, а не от нашият служител след приемането на доставката, той/тя не разполага с възможността за замяна. 

 

Въпрос № 6 – Може ли да се върне разопакован продукт ?

За ваше удобство ние приемаме стоки, които вече са предварително разопаковани. За целта обаче е нужно да ги опаковате за транспортиране и то по такъв начин, за да се запазят здрави. Използвайте надеждни и подсилени материали, тъй като силно наранените изделия не подлежат на връщане.

 

Въпрос № 7 – Как бих могъл да заведа рекламация ?

Рекламацията е изключително лесен и удобен процес, като единствено е нужно да попълните формуляр и да снимате стоката. По детайлна информация относно него ще откриете в раздела определен за него в дъното на нашата уеб страница.