Безумни отстъпки 50% на ВСИЧКО + допълнително ТРАНСПОРТ и КАЧВАНЕ ДО ЕТАЖ на мебели БЕЗПЛАТНО за всяка поръчка направена от 23.4.

Как да направя рекламация?

Уважаеми клиенти, попаднали сте на проблем със стоките, които сте закупили от нас? Няма проблем, ще се радваме да ви помогнем и да ви посъветваме как да постъпите в случай на рекламация.

 
 
Снимайте стоките
В случай, че срещнете дефект на стоките, които са в гаранционен срок, направете хубави снимки на повредената зона (можете да използвате повече снимки).
 
 
 
Попълнете формуляра
Следвайте инструкциите, за да попълните този формуляр за рекламация , към който след това добавяте фотодокументация за дефекта и изпращате всичко на 
 
 
 
Оценка на дефекта
Според представените документи и попълнения формуляр, нашият специалист по рекламации ще оцени неизправността на стоката и дефекта.
 
 
 
Обработка на рекламацията
В рамките до 30 дни ще направим оценка на дефекта и рекламацията, което означава, че ще разгледаме жалбата ви в този срок и впоследствие ще ви информираме.
 
 
 
Установена рекламация
Според решението на техника и в рамките на дадения период, ние обработваме жалбата ви, за ваше удоволетворение можем да ви върнем парите или чрез размяна на стоките.