Възползвайте се от уникалната възможност и пазарувайте до края на юни с 10% отстъпка → с код EXPEDO10

Как да направя рекламация?

Уважаеми клиенти, попаднали сте на проблем със стоките, които сте закупили от нас? Няма проблем, ще се радваме да ви помогнем и да ви посъветваме как да постъпите в случай на рекламация.

 
 
Снимайте стоките
В случай, че срещнете дефект на стоките, които са в гаранционен срок, направете хубави снимки на повредената зона (можете да използвате повече снимки).
 
 
 
Попълнете формуляра
Следвайте инструкциите, за да попълните този формуляр за рекламация , към който след това добавяте фотодокументация за дефекта и изпращате всичко на 
 
 
 
Оценка на дефекта
Според представените документи и попълнения формуляр, нашият специалист по рекламации ще оцени неизправността на стоката и дефекта.
 
 
 
Обработка на рекламацията
В рамките до 30 дни ще направим оценка на дефекта и рекламацията, което означава, че ще разгледаме жалбата ви в този срок и впоследствие ще ви информираме.
 
 
 
Установена рекламация
Според решението на техника и в рамките на дадения период, ние обработваме жалбата ви, за ваше удоволетворение можем да ви върнем парите или чрез размяна на стоките.