Тапицирани легла

Тапицирано легло SNOW
Любим
-29 %

Тапицирано легло SNOW

  Наличност 20-25 работни дни
240 лв 170 лв
Диван LARISA
-24 %

Диван LARISA

  Наличност 4-6 седмици
380 лв 290 лв

Често задавани въпроси

  1. Меките, тапицирани легла, които предлагаме могат да бъдат разгледани на Expedo.bg.

  2. Няма нужда от регистрация. Докато поръчвате тапицираното легло трябва да ни информирате за начина на плащане, трите си имена и адреса на доставка. След това ние ще ви се обадим, за да потвърдим желанието ви да закупите легло от нас.

  3. Вариантите за плащане на закупена от магазина ни стока са три:

    • В брой или с карта. Плащате директно на шофьора при доставката.

    • Чрез банков превод. Превеждате парите по сметка на магазина ни.

    • На място в склада на Expedo

  4.  

    • 80 х 190 /200 см

    • 90 х 200 см

    • 120 х 200 см 

    • 140 х 200 см

    • 160 х 200 см

    • 180 х 200 см

    • 200 х 200 см

  5. Цените на предлаганите от нас тапицирани легла са от 240 до 1400 лв.

  6. При покупка на тапицирани легла ще видите ориентировъчни срокове на доставка в сайта ни. След поръчката ще ви се обадим, за да уточним индивидуалните срокове по вашата доставка.

  7. Тапицираните легла, които предлагаме са с гаранция от две години. Гаранционното обслужване включва ремонт (ако това е възможно), замяна на стоката или връщане на сумата, която сте платили за леглото (ако ремонтът е невъзможен).

  8. Ще отговорим на всички ваши запитвания, ако: 

     

    • Ни се обадите на телефон: +359 879 323 522

    • Пишете на info@expredo.bg

    • Потърсите ни във Facebook страницата ни

    • Пишете във формата за контакт, която ще откриете на сайта ни

  9.  

    • Можете да откажете леглото, ако преди да приключите заявката си кликнете върху “ х”  в полето с поръчката.

    • Ако сте поръчали тапицираното легло, трябва да се свържете с нас, за да го откажете.

    • Ако “мекото” легло е вече при вас, можете да го откажете, ако го върнете в срок от 45 дни.

  10. Ако при получаване на тапицираното легло установите, че то има дефект, можете да предявите рекламация към магазина. Открийте и изтеглете формата за рекламации от сайта ни, попълнете я и ни я изпратете на  reklamacia@expedo.bg Нашите техници ще се запознаят с жалбата ви и ще ви информират по какъв начин можем да решим проблема.