Холни гарнитури

Холна гарнитура CLOE 2+3
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
Безплатен транспорт
-27 %
  В НАЛИЧНОСТ
1 540 лв 1 120 лв
КОМПЛЕКТ AROMA
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
Безплатен транспорт
-22 %
  В НАЛИЧНОСТ
2 060 лв 1 610 лв
Холна гарнитура CHERRY 2+3
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
Безплатен транспорт
-19 %
  Наличност 5-7 седмици
2 040 лв 1 660 лв
Холна гарнитура PORTORIKO 3+1+1
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
Безплатен транспорт
-32 %
  Наличност 5-7 седмици
4 310 лв 2 950 лв
КОМПЛЕКТ LAVENTO
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
Безплатен транспорт
-28 %
  Наличност 6-8 седмици
1 950 лв 1 400 лв
КОМПЛЕКТ POLARI
БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА
Безплатен транспорт
-23 %
  Наличност 6-8 седмици
2 090 лв 1 600 лв

Често задавани въпроси

  1. Всички модели и серии холни гарнитури 3 + 2 + 1, които предлагаме могат да бъдат разгледани в онлайн магазин Expedo.bg.

  2. Не. В процеса на оформяна на поръчката трябва да посочите трите си имена, начин на плащане и адрес, на който да ви доставим гарнитурата. След като приключите ще ви изпратим имейл, а служител на Expedo ще ви потърси, за да потвърди поръчката.

  3. Заплащането на закупената холна гарнитура можете да извършите по начина:

     

    • Плащане чрез GoPay

    • Плащане в брой на шофьора

  4.  

    В описанието на моделите холни гарнитури са посочени цветовете, от които можете да избирате. Ако искате цвят на дамаската, който не е посочен, трябва да се свържете с нас, а ние ще ви информираме дали желанието ви може да бъде изпълнено. 

  5. Ценовият диапазон на моделите холни гарнитури, които предлагаме варира от 850 до 2000 лв.

  6. Сроковете, в които доставяме холни гарнитури, посочени в описанието на продуктите са ориентировъчни. След като завършите поръчката си, служител на Expedo ще ви потърси, за да уточните индивидуалните срокове за доставка.

  7. Всички стоки, които предлагаме са придружени с гаранция от 24 месеца. Гаранционното обслужване да включва поправка, замяна на продукта или връщане на сумата за закупуването му, ако ремонтът е невъзможен. 

  8. Във всеки един момент можете да получите информация за вашата поръчка на телефон: +359 879 323 522 или ако изпратите имейл на  [email protected]. Можете да се свържете с нас чрез съобщение на Facebook страницата ни.

  9. Ако покупката не е завършена, анулирането става като кликнете върху “х” в полето с поръчката.

    Ако поръчката е обработена и потвърдена, можете да я анулирате единствено, ако доставката не е тръгнала към вас. 

    Ако вече сте получили холната гарнитура, от Expedo предоставяме 14 дни срок, в който можете да я върнете.

  10.  При получаване на дефектна холна гарнитура 3 + 2 + 1 трябва да изтеглите формата за рекламации, която ще откриете на страниците на магазина и да я попълните. Препоръчително е да прикачите снимки, да опишете подробно проблема и да подадете рекламацията към нас на [email protected]. Ние ще разгледаме жалбата ви и ще се свържем с вас, за да решим заедно проблема.