8:00-17:30
Холни гарнитури
Често задавани въпроси
-
Всички модели и серии холни гарнитури 3 + 2 + 1, които предлагаме могат да бъдат разгледани в онлайн магазин Expedo.bg.
-
Не. В процеса на оформяна на поръчката трябва да посочите трите си имена, начин на плащане и адрес, на който да ви доставим гарнитурата. След като приключите ще ви изпратим имейл, а служител на Expedo ще ви потърси, за да потвърди поръчката.
-
Заплащането на закупената холна гарнитура можете да извършите по начина:
-
Плащане чрез GoPay
-
Плащане в брой на шофьора
-
-
В описанието на моделите холни гарнитури са посочени цветовете, от които можете да избирате. Ако искате цвят на дамаската, който не е посочен, трябва да се свържете с нас, а ние ще ви информираме дали желанието ви може да бъде изпълнено.
-
Ценовият диапазон на моделите холни гарнитури, които предлагаме варира от 850 до 2000 лв.
-
Сроковете, в които доставяме холни гарнитури, посочени в описанието на продуктите са ориентировъчни. След като завършите поръчката си, служител на Expedo ще ви потърси, за да уточните индивидуалните срокове за доставка.
-
Всички стоки, които предлагаме са придружени с гаранция от 24 месеца. Гаранционното обслужване да включва поправка, замяна на продукта или връщане на сумата за закупуването му, ако ремонтът е невъзможен.
-
Във всеки един момент можете да получите информация за вашата поръчка на телефон: +359 879 323 522 или ако изпратите имейл на [email protected]. Можете да се свържете с нас чрез съобщение на Facebook страницата ни.
-
Ако покупката не е завършена, анулирането става като кликнете върху “х” в полето с поръчката.
Ако поръчката е обработена и потвърдена, можете да я анулирате единствено, ако доставката не е тръгнала към вас.
Ако вече сте получили холната гарнитура, от Expedo предоставяме 14 дни срок, в който можете да я върнете.
-
При получаване на дефектна холна гарнитура 3 + 2 + 1 трябва да изтеглите формата за рекламации, която ще откриете на страниците на магазина и да я попълните. Препоръчително е да прикачите снимки, да опишете подробно проблема и да подадете рекламацията към нас на [email protected]. Ние ще разгледаме жалбата ви и ще се свържем с вас, за да решим заедно проблема.