Искате съвет?

Холни гарнитури

Ъглов диван SUN
Безплатен транспорт
-24 %

Ъглов диван SUN

  В НАЛИЧНОСТ
1 120 лв 850 лв
Ъглов диван LERI
Безплатен транспорт
-22 %

Ъглов диван LERI

  В НАЛИЧНОСТ
1 180 лв 920 лв
Разтегателен диван в П - образна форма SUN
Безплатен транспорт
-25 %
Ъглов разтегателен диван FOSIE
ТОП 100
Безплатен транспорт
-24 %

Ъглов разтегателен диван FOSIE

  В НАЛИЧНОСТ
1 220 лв 930 лв
Ъглов разтегателен диван CATANIA
Безплатен транспорт
-20 %

Ъглов разтегателен диван CATANIA

  Наличност 9-11 седмици
2 050 лв 1 650 лв
Ъглов диван SUN - АКЦИЯ
Безплатен транспорт
-31 %

Ъглов диван SUN - АКЦИЯ

  В НАЛИЧНОСТ
1 120 лв 770 лв

Често задавани въпроси

  1.  Можете да разгледате всички наши модели холни гарнитури на страниците на Expedo.bg.

     

  2. Не. По време на заявката за холни гарнитури попълвате кратка форма, в която вписвате имената си, адреса и начина на плащане. Щом приемем поръчката ви, ние ще ви изпратим имейл, след което ще ви потърсим, за да уточним детайлите и да потвърдим поръчката.

  3. Към момента Expedo оперира с начина на плащане на стоки и услуги:

     

    • Плащане чрез GoPay
    • Плащане в брой на шофьора

     

  4. Моделите холни гарнитури, които предлагаме са в разнообразна цветова гама, което ви позволява да изберете цвят, който ви допада най-много. Ако при прегледа на наличните цветови предложения не сте удовлетворени, свържете се с нас, за да получите информация в какви цветове на дамаските могат да бъдат изработени холните гарнитури.

  5.  Цените на моделите холни гарнитури, които предлагаме варират от 1000 до 2000 лв.

  6.  Сроковете, които са посочени на страниците на онлайн магазина са ориентировъчни. След като направите поръчката ще се свържем с вас, за да уточним индивидуален срок на вашата доставка.

  7. Всички модели холни гарнитури, които предлагаме са 2 години гаранция. Ако в рамките на този гаранционен срок мебелите дадат дефект, гаранционното обслужване покрива ремонт (ако е възможен), замяна или връщане на сумата (ако поправка не е възможна).

  8. Можете да ни потърсите на телефон: +359 879 323 522. Информация ще получите и ако ни изпратите запитване на Facebook страницата ни или ни пишете на имейл: info@expedo.bg

  9. Можете да откажете поръчката си още преди да сте завършили покупката. Просто трябва да натиснете “х” в полето с поръчката и кошницата ви ще остане празна.


    Ако вече сте направили поръчка и тя е потвърдена, можете да я анулирате, ако се свържете с нас преди поръчката да “тръгнала” към вас. Ако сте получили доставката, можете да се откажете и да се възползвате от опцията “Връщане” в установените срокове.

  10. Ако установите, че сте получили дефектна гарнитура можете да предявите рекламация към нас. В рекламацията си трябва да приложите снимки и посочите дефекта на стоката, начините за удовлетворяване, точен адрес и да приложите документ за покупка.  Ако рекламацията ви е основателна и е предявена своевременно, то ние ще се постараем да я удовлетворим по желан за вас начин.