Място за съхранение: ДА
Определение: за семейство
Разтегателен: ДА
стил: pустикален
Искате съвет?

8:00-16:30

+359 879 323 822

Холни гарнитури

Ъглов диван PETER
Безплатен транспорт
  Наличност 5-7 седмици
1 550 лв
Разтегалелен диван QUEEN
Безплатен транспорт
  Наличност 5-7 седмици
1 810 лв
Разтегателни холни гарнитури QUEEN II
Безплатен транспорт
Диван QUEEN 3
Безплатен транспорт
  В НАЛИЧНОСТ
1 070 лв
Диван FIGARO
Безплатен транспорт
  В НАЛИЧНОСТ
Rohová rozkládací sedačka FIGARO
Безплатен транспорт
  Наличност до 30 работни дни
1 240 лв
Разтегателен диван MICHEL B
Безплатен транспорт
Разтегателен тапициран диван GARNET
Безплатен транспорт

Често задавани въпроси

  1.  Можете да разгледате всички наши модели холни гарнитури на страниците на Expedo.bg.

     

  2. Не. По време на заявката за холни гарнитури попълвате кратка форма, в която вписвате имената си, адреса и начина на плащане. Щом приемем поръчката ви, ние ще ви изпратим имейл, след което ще ви потърсим, за да уточним детайлите и да потвърдим поръчката.

  3. Към момента Expedo оперира с начина на плащане на стоки и услуги:

     

    • Плащане чрез GoPay
    • Плащане в брой на шофьора

     

  4. Моделите холни гарнитури, които предлагаме са в разнообразна цветова гама, което ви позволява да изберете цвят, който ви допада най-много. Ако при прегледа на наличните цветови предложения не сте удовлетворени, свържете се с нас, за да получите информация в какви цветове на дамаските могат да бъдат изработени холните гарнитури.

  5.  Цените на моделите холни гарнитури, които предлагаме варират от 1000 до 2000 лв.

  6.  Сроковете, които са посочени на страниците на онлайн магазина са ориентировъчни. След като направите поръчката ще се свържем с вас, за да уточним индивидуален срок на вашата доставка.

  7. Всички модели холни гарнитури, които предлагаме са 2 години гаранция. Ако в рамките на този гаранционен срок мебелите дадат дефект, гаранционното обслужване покрива ремонт (ако е възможен), замяна или връщане на сумата (ако поправка не е възможна).

  8. Можете да ни потърсите на телефон: +359 879 323 522. Информация ще получите и ако ни изпратите запитване на Facebook страницата ни или ни пишете на имейл: [email protected]

  9. Можете да откажете поръчката си още преди да сте завършили покупката. Просто трябва да натиснете “х” в полето с поръчката и кошницата ви ще остане празна.


    Ако вече сте направили поръчка и тя е потвърдена, можете да я анулирате, ако се свържете с нас преди поръчката да “тръгнала” към вас. Ако сте получили доставката, можете да се откажете и да се възползвате от опцията “Връщане” в установените срокове.

  10. Ако установите, че сте получили дефектна гарнитура можете да предявите рекламация към нас. В рекламацията си трябва да приложите снимки и посочите дефекта на стоката, начините за удовлетворяване, точен адрес и да приложите документ за покупка.  Ако рекламацията ви е основателна и е предявена своевременно, то ние ще се постараем да я удовлетворим по желан за вас начин.