ТРАНСПОРТ и КАЧВАНЕ на мебели БЕЗПЛАТНО за всяка поръчка направена от 02.05

Искате съвет?

1.5.
3.5.
6.5. затворен
2.5. 8:00 - 15:30

+359 32 571 201

Нови холни гарнитури

стил: индустриален
стил: Скандинавски
Определение: за семейство
Диван MEFIS
Ново
Транспорт
-29 %
  Наличност 5-7 седмици
4 330 лв 3 090 лв
Ъглов диван LERI
Транспорт
-32 %
  В НАЛИЧНОСТ
1 180 лв 800 лв
Диван JERRY 3
Транспорт
-17 %
  В НАЛИЧНОСТ
760 лв 630 лв
Диван CLOE 3
Транспорт
-22 %
  В НАЛИЧНОСТ
770 лв 600 лв
Разтегателен диван ASTRA
Транспорт
-28 %
  Наличност 5-7 седмици
2 080 лв 1 490 лв
Разтегателен тапициран диван BRISA
Транспорт
-24 %
Разтегателен ъглов диван BOSKA
Транспорт
-27 %
  В НАЛИЧНОСТ
1 960 лв 1 440 лв
Разтегателна гарнитура BOSKA U
Транспорт
-30 %
  В НАЛИЧНОСТ
3 590 лв 2 510 лв
Ъглов разтегателен диван TORRE
Транспорт
-24 %
  В НАЛИЧНОСТ
2 460 лв 1 860 лв
Тапициран диван DAVE Velvet 2
Транспорт
-20 %
  Наличност 4-6 седмици
1 480 лв 1 190 лв
Ъглов разтегателен диван FOSIE
Най-продавани
Транспорт
-33 %
  В НАЛИЧНОСТ
2 080 лв 1 390 лв
Ъглов разтегателен диван VIKING
Транспорт
-23 %
  Наличност 6-8 седмици
1 630 лв 1 250 лв
Ъглов диван SUN
Транспорт
-24 %
  Наличност 6-8 седмици
1 470 лв 1 110 лв
Разтегателен диван в П - образна форма SUN
Транспорт
-34 %
  Наличност 6-8 седмици
2 050 лв 1 360 лв
Разтегателно кресло DEINA
Транспорт
-17 %
  Наличност до 20-25 работни дни
1 130 лв 940 лв
Тапициран диван TERASO 3
Транспорт
-24 %
  В НАЛИЧНОСТ
1 230 лв 940 лв
Ъглов диван LAVINIE
Транспорт
-24 %
  В НАЛИЧНОСТ
1 970 лв 1 500 лв
Диван MASTRA
Транспорт
-28 %
  В НАЛИЧНОСТ
1 470 лв 1 060 лв
Тапициран диван  PAOLA
Транспорт
-28 %
  В НАЛИЧНОСТ
540 лв 390 лв
Разтегателен диван NATALI
Транспорт
-28 %
  Наличност 6-8 седмици
1 470 лв 1 060 лв
Ъглов разтегателен диван TEPIS
Транспорт
-28 %
  Наличност 5-7 седмици
2 020 лв 1 450 лв
Диван TENA 2
Транспорт
-27 %
  В НАЛИЧНОСТ
670 лв 490 лв
Диван TENA
Транспорт
-26 %
  Наличност 5-7 седмици
870 лв 640 лв
Ъглов разтегателен диван TENA
Транспорт
-27 %
  В НАЛИЧНОСТ
1 180 лв 860 лв

Често задавани въпроси

  1.  Можете да разгледате всички наши модели холни гарнитури на страниците на Expedo.bg.

     

  2. Не. По време на заявката за холни гарнитури попълвате кратка форма, в която вписвате имената си, адреса и начина на плащане. Щом приемем поръчката ви, ние ще ви изпратим имейл, след което ще ви потърсим, за да уточним детайлите и да потвърдим поръчката.

  3. Към момента Expedo оперира с начина на плащане на стоки и услуги:

     

    • Плащане чрез GoPay
    • Плащане в брой на шофьора

     

  4. Моделите холни гарнитури, които предлагаме са в разнообразна цветова гама, което ви позволява да изберете цвят, който ви допада най-много. Ако при прегледа на наличните цветови предложения не сте удовлетворени, свържете се с нас, за да получите информация в какви цветове на дамаските могат да бъдат изработени холните гарнитури.

  5.  Цените на моделите холни гарнитури, които предлагаме варират от 1000 до 2000 лв.

  6.  Сроковете, които са посочени на страниците на онлайн магазина са ориентировъчни. След като направите поръчката ще се свържем с вас, за да уточним индивидуален срок на вашата доставка.

  7. Всички модели холни гарнитури, които предлагаме са 2 години гаранция. Ако в рамките на този гаранционен срок мебелите дадат дефект, гаранционното обслужване покрива ремонт (ако е възможен), замяна или връщане на сумата (ако поправка не е възможна).

  8. Можете да ни потърсите на телефон: +359 879 323 522. Информация ще получите и ако ни изпратите запитване на Facebook страницата ни или ни пишете на имейл: [email protected]

  9. Можете да откажете поръчката си още преди да сте завършили покупката. Просто трябва да натиснете “х” в полето с поръчката и кошницата ви ще остане празна.


    Ако вече сте направили поръчка и тя е потвърдена, можете да я анулирате, ако се свържете с нас преди поръчката да “тръгнала” към вас. Ако сте получили доставката, можете да се откажете и да се възползвате от опцията “Връщане” в установените срокове.

  10. Ако установите, че сте получили дефектна гарнитура можете да предявите рекламация към нас. В рекламацията си трябва да приложите снимки и посочите дефекта на стоката, начините за удовлетворяване, точен адрес и да приложите документ за покупка.  Ако рекламацията ви е основателна и е предявена своевременно, то ние ще се постараем да я удовлетворим по желан за вас начин.