Безумни отстъпки 50% на ВСИЧКО + допълнително ТРАНСПОРТ и КАЧВАНЕ ДО ЕТАЖ на мебели БЕЗПЛАТНО за всяка поръчка направена от 23.4.

Покупка: най-често задавани въпроси и отговори

Alexandra Doskočilová
7.9.2023

Как става покупката в електронния магазин на Expedo? Когато пазарувате в Интернет, може да възникнат някои въпроси относно избора на продукт, доставката, опциите за плащане или връщане. В днешната статия ще обобщим най-честите въпроси и отговори, които си задаваме при такава покупка.

Покупка: най-често задавани въпроси и отговори

Колко струва доставката?

Транспортът  в рамките на цяла България е само за 30 лева. При поръчка над 1200 лева получавате БЕЗПЛАТНА доставка. Ние ще Ви доставим стоките директно до вратата на Вашия дом.

Колко струва качването до етаж?

Качването на стоките до етаж, можете да поръчате още при заявяването на самата поръчка, директно в пазарската количка, преди да изпратите поръчката. Цената за качване до етаж, зависи от стойността на поръчката. Качването на стоки до етаж за поръчки на стойност до 400 лв. се таксува със сумата от 40 лв. Качването на стоки до етаж за поръчки на стойност  от 400 - 799 лв. се таксува със сумата от 80 лв. Качването на стоки до етаж за поръчки на стойност 800 лв. и повече се таксува 120 лв.

delivery.png (1.29 MB)

Как да направите поръчка и какво следва?

Първо избирате стоките от нашите предложения в електронния ни магазин. Кликате върху параметрите на продуктовия конфигуратор (напр. размер на леглото, цвят на дървото, тип матрак, място за съхранение) и щракате върху „добави в количката“. Въведете адрес, начин на доставка и плащане в кошницата и изпратете поръчката. Потвърждаването и приемането на поръчката се осъществява чрез автоматичен имейл, след което с Вас ще се свърже служител, който ще потвърди поръчката и параметрите на продукта. Ние ще поръчаме стоките вместо Вас и ще ви информираме за точния час на пристигане, два дни преди доставката.

Как става плащането?

  • Наложен платеж / разплащателна карта - плащате стоката в брой или с карта на шофьора при получаване на стоката.
  • По банков път - плащането се извършва по банков път, като парите трябва да са по сметката най-късно един ден преди доставката на поръчката.
  • С карта онлайн - можете да плащате стоки удобно с банкова карта през платежния портал GoPay
  • Плащане в брой или с карта при лично вземане - ако идвате лично в нашия склад за стоките, плащате за стоките в брой или с карта.

Кога ще пристигнат стоките?

Срокът за доставка на стоките винаги е само информативен и ориентировъчен. Служи, за да придобиете представа и е индивидуален.

НА СКЛАД – Стоките Ви ще бъдат доставени до 5 работни дни от датата на потвърждаване на поръчката.

 До 14 дни – Стоките Ви ще бъдат доставени до 19 работни дни от датата на потвърждаване на поръчката.

1-3 седмици – Стоките Ви ще бъдат доставени до 26 работни дни от датата на потвърждаване на поръчката.

2-5 седмици – Стоките Ви ще бъдат доставени до 37 работни дни от датата на потвърждаване на поръчката.

5-8 седмици –  Стоките Ви ще бъдат доставени до 58 работни дни от датата на потвърждаване на поръчката.

Как става получаването на стоките?

Шофьорът се обажда на клиента около 15 минути предварително, че идва. След получаване на стоките, препоръчваме да проверите състоянието на стоките, за да видите дали няма механични повреди по време на транспортирането. Ако всичко е наред, подписвате Документ за приемане и стоките са Ваши.

На какво да обърнете внимание?

Когато поръчвате стоки, проверете, дали сте задали правилните параметри, дали цветът на дървото или тапицерията отговаря на вашите изисквания.

Когато определяте ориентацията на ъгъла, винаги внимателно четете информацията в подробното описание на продукта. Винаги проверявайте стоките внимателно, когато ги получавате. Ако не сте доволни от състоянието на стоките, не подписвайте документа за получаване. С подписа си Вие потвърждавате, че сте получили стоката в изряден вид.

return of goods.png (620 KB)

Какво означава да върнете стока в рамките на 14 дни?

Ако не сте доволни от артикула, изпратете ни го обратно и ние ще Ви върнем парите. От Вас зависи дали ще ни го донесете лично или ще използвате услуга за доставка. Винаги е необходимо стоките да са внимателно опаковани и да са в състоянието, в което сте ги получили.

Каква е разликата между връщане в рамките на 14 дни и рекламацията?

Основната разлика е фактът, че ако върнете стоките в рамките на 14 дни, ние ще Ви върнем парите без да посочваме причина. При рекламация е необходимо да попълните рекламационен протокол, да ни изпратите снимки на щетите или да изпратите стоката директно за експертен анализ. Ще Ви уведомим как е протекла рекламацията в рамките на 3 работни дни.

Продуктът доставя ли се сглобен?

Доставяме всички продукти  РАЗГЛОБЕНИ, така е по-лесно и преди всичко по-безопасно за транспортиране. По-големите стоки ще получите в няколко опаковки, при малките продукти е достатъчна една опаковка. Самият монтаж обаче не е сложен и винаги получавате инструкции за монтаж и крепежни елементи с опаковката.

Как да вземете сами стоките от склада?

Създавате поръчка и избирате взимане на стоките лично от склад. При потвърждаване на поръчката Вие ще съгласувате с персонала часа на закупуване. Ние ще подготвим стоките за Вас в нашия склад и ще ги вземете в уговореното време. Можете да платите в брой или с карта на място или като преведете предварително пари по сметката ни. Просто, нали?

Споделете статия на:

Коментари

Поставете коментар

Все още няма коментари за тази статия.

Изгодна доставка

На всички стоки

Собствен транспорт

Доставка до адрес

Новини всеки месец

Предлагаме хубави мебели

Върнати стоки

Само до 45 дни